reklama

xxx

Zvyklo tu byť veľmi špeciálne miestootvorené cesty do vnútra a neustály pohyb.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Zobudil sa. Mal oči nesúhlasiace so svetlom. Stále je tu možnosť všetko poprieť a znovu zaspať. Pozri, takto to ďalej nepôjde. //to neustále vymazávanie a prepisovanie// Vezmem mu tvár – ucítim – zachviem sa – vydýchnem Odtiahli sme sa. Na neurčito. potom sa to znovu akosi vyvinie zrazu príliš často sa bojím sa neviem k čomukoľvek vyjadriť. Keď   len tak sedím v neprirodzene vyrovnanej polohe a mlčím – hej, hlavne to -  som najagresivnejší žijúci tvor. /striehnem na niečo/ A vždy sa uhnem. Nedá sa to obmedziť   na pohyby sa vydýchnutia. Tu sa stráca tvoje chápanie toho, čo chcem. Dobre, prepíšeme to nanovo. Možno aj moja halucinácia zrazu naberie hlboký prehlboký zmysel, ako absencia zmyslu pre humor. Povedzme,že si použitý a dochytaný vypustený do sveta kde nevieš čo a ako robiť a keď ti dajú na výber zásadne zásadne si vyberieš špinu na svoj oltár abstinenta zmyslu. Môj     chlapček.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

zatváram sa, lebo mi nenechávaš tú moju idiotskú rovnováhu sveta.    

Ivana Kohlhammerová

Ivana Kohlhammerová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

There are no absolutes in anything. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu