reklama

Mechanika jazyka

Krivým nožom si ťa kreslím a je mi jedno, čo z teba ostane Neobzeraj sa, neoplatí sa, za tebou už nič nie je Kreslím si a Som zvedavá ako hlboko sa dostanem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pod posteľou mám príšeru – má mäkké telo a hovorí pravdu prekvapeným hrotom

Mám ju na mojej posteli, keď tam ležím

Kreslíme si lacné veci, ktoré s tebou obe chceme prežiť.

Na obrázku sú všetky slová v medzistave

Čiary sú dvojzmyselné a nedopovedané

Čiary provokujú k rezom

Možno by vyšla najavo príčina plochosti papiera

Moja ruka je ňou už patrične znudená

Moju ruku už komicky otravuješ  takmer dvojrozmerným stavom

Tvojej štruktúry

Už aj hrot sa tou fundamentálnou stabilitou unudil

Si mechanický pomaranč zabalený v ľudskom tele

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a predvídateľne tikáš čokoľvek je na tebe nakreslené.

Ivana Kohlhammerová

Ivana Kohlhammerová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

There are no absolutes in anything. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu