reklama

Sladkosti a negácia negácie

Porozprávajme sa o nesúvisiacich stavoch Som priehľadná, každú chvíľu sa uvoľňuje nechápavá krv

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: who put off the cigarette at my thigh)

Túžim po ráne, keď už je takmer vidno, ale ešte svietia pouličné lampy

A zatiaľ mi svieti len ranka na kolene z toho rána

Vlastne vtedy som sa rozhodla byť

Sama nesúčasť toho chaosu, čo okolo seba s potešením tvoríš  

Toto by bolo logické  

Keď však mám otvorené oči, alebo keď mám po okraj slanej vody a v nej pery, alebo keď hoci nedýcham, alebo keď som otočená chrbtom a nepredstieram

smiech, keď mi vravíš obyčajné veci

Som to neuveriteľne ja

V tvojom bezpečí náchylnom na stratu rovnováhy  

Hovorím ti nejaké slová, ktoré druhou predtuchou mažem

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mali by sme to zabiť už v zárodku

A tak

Sa aj stane.

Ivana Kohlhammerová

Ivana Kohlhammerová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

There are no absolutes in anything. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu