reklama

moji bastardi

potrebujeme ťa, prežijeme ťa, zneužijeme ťa, opijeme ťa, pokloníme sa ti, pohladíme ťa asi 800 mužov horúčky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

aký je tvoj názor, pokús sa už nebolieť

nechám tie hlasy preniknúť

nepanikár.

si androgýnny prototyp akéhosi tela

už sa ma netýka

cítim chorého muža

cez pootvorené dvere ma nápad vstúpiť do obrazu

ale už sa ma to netýka

kam stúpa a po kom

a komu v noci otváraš siedmy rozmer bolesti

potom zdrogovaný sám sebou

zanechávaš priestor bez chuti

nechutíš

--------------------------------

keď sa otočím, vždy ho nájdem sedieť v okne

vie, že sa nesmie oprieť

iba možno

keď práve nie je mŕtvy, túži

s prirodzenosťou dymu vnuknúť môjmu telu závislosti

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

páči sa mi byť rozložená zvnútra

vidím sa element po elemente

rozvrátená do dôsledku sa pozorujem

som jeho sestra

ale primalý dôvod aby prestal

písať jej meno do svojho nevypočitateľného mäsa.

-je katastroficky erotický taký opitý-

povedala nejaká mladá indka.

na jej meno som sa už nemala chuť spýtať.

------------------------------------------------------

Zakázala som si sprítomňovať si ho

cítim sa úboho

naraziac na primitívne pravidlá reality

a čas sa vo mne rozkonáruje ako rakovina

keď mal predsa trvať inak a inde

On má stále najprenikavejšie kontúry

a som s ním hravá a dobrá

dýcham pokojne

konečne sa všade cítim ako doma

SkryťVypnúť reklamu
reklama

a potom prebratá som okradnutá

som umlčaná, hysterická nevrlá žena

som pristará

odkedy som dala ženskej v termináli pas

odkedy si ho zhmotňujem

som pristará odkedy nevidím zmysel v kontakte s ním.

Nenájdem vzrušujúcejšie bezpečie

ako teplo

6.00 v Queens parku.  

Ivana Kohlhammerová

Ivana Kohlhammerová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

There are no absolutes in anything. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu